مراسم رونمایی محصول اورسوبیل Ursobil®

با حضور ریاست محترم انجمن متخصصین داخلی از قرص اورسوبیل Ursobil® محصول شرکت داروسازی آنی درمان تحت لیسانس شرکت ABC ایتالیا در روز سه شنبه مورخ 17 خرداد 1401 در هتل پارسیان اوین رونمایی شد.

دکتر الچیان دبیر محترم اجرایی کنگره متخصصین داخلی در مراسم رونمایی از قرص اورسوبیل Ursobil®که با حضور اعضای محترم هیات مدیره شرکت داروسازی آنی درمان و 200 نفر از متخصصین داخلی برگزار شد: توضیح دادند : ” اورسوبیل Ursobil®  ”  ، اثر حل کنندگی سنگ‌های صفراوی خود را از طریق مهارکردن سنتز و ترشح کلسترول از کبد و نیز به وسیله مهار جذب کلسترول از جدار دستگاه گوارش اعمال می‌کند.دکتر الچیان در ادامه در خصوص مکانیزم اثر و مزایا محصول قرص اورسوبیل Ursobil®و آخرین دستاوردها در زمینه درمان سنگ صفرا پرداختند .

 جناب آقای دکتر پیام سیفی مدیر عامل شرکت داروسازی آنی درمان در این مراسم به بیان مختصری از تاریخچه ی شرکت داروسازی آنی درمان ، فعالیت ها و دستاوردهای داروسازی آنی درمان از شروع فعالیت در صنعت دارو و جهت گیری ها و استراتژی های کلان  این شرکت برای ایفای نقش پررنگ تر از همیشه در زمینه سلامت جامعه و معرفی شرکتهای های تابعه هلدینگ اهران پرداختند .همچنین ایشان به معرفی شرکت ABC ایتالیا و چگونگی همکاری شرکت داروسازی آنی درمان و شرکت ABC ایتالیا در زمینه تولید تحت لیسانس محصول اورسوبیل Ursobil®  سخنرانی مفصلی را ایراد فرمودند .

دکتر سیفی با اشاره به تولید داروهای جدید این شرکت تاکید کردند: با بهره‌مندی از توان علمی پرسنل شرکت و همکاری شرکت‌های داخلی و خارجی،عزم ساخت داروهای جدید و استراتژیک در شرکت داروسازی آنی درمان وجود دارد که می تواند نقش بسزایی در اطمینان خاطر بیماران و پزشکان محترم برای دسترسی به داروهای با کیفیت و خودکفایی دارویی کشور ایجاد کند.

 در حاشیه برگزاری این همایش ، شرکت داروسازی آنی درمان با ابتکاری جالب مسابقه ای را ترتیب داد و در پایان به 5 نفر از متخصصین گرامی که پاسخهای صحیح به سوالات طرح شده توسط دکتر الچیان در خصوص محصول اورسوبیل Ursobil® ارائه داده بودند، توسط جناب آقای دکتر خسرونیا ریاست محترم انجمن متخصصین داخلی و جناب آقای دکتر پیام سیفی مدیر عامل شرکت داروسازی آنی درمان به قید قرعه جوایزی اهدا شد . این گردهمایی با صرف شام و عکس یادگاری به پایان رسید .

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست